{"id":50,"date":"2018-04-19T16:57:31","date_gmt":"2018-04-19T13:57:31","guid":{"rendered":"http:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/?page_id=50"},"modified":"2018-04-19T16:57:31","modified_gmt":"2018-04-19T13:57:31","slug":"registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","title":{"rendered":"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica"},"content":{"rendered":"

[vc_row][vc_column]

[vc_column_text]<\/p>\n

Dispozitia IGPR<\/b><\/p>\n

Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica<\/b><\/b><\/p>\n

DISPOZITIA<\/b><\/p>\n

INSPECTORULUI GENERAL AL POLI\u0162IEI ROM\u00c2NE<\/b><\/p>\n

Nr. 15 din 08.04.2013<\/b><\/p>\n

privind stabilirea modului de organizare \u015fi desf\u0103\u015furare a interviului \u00een vederea \u00eenscrierii speciali\u015ftilor cu vechime \u00een domeniul evalu\u0103rii riscului la securitatea fizic\u0103 \u00een Registrul Na\u0163ional al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizic\u0103<\/b><\/p>\n

Av\u00e2nd \u00een vedere prevederile art. 2 alin. (4) din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 333\/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor \u015fi protec\u0163ia persoanelor, aprobate prin Hot\u0103r\u00e2rea Guvernului nr. 301\/2012;<\/p>\n

\u00cen temeiul art. 9 alin. (6) din Instruc\u0163iunile ministrului afacerilor interne nr. 9 din 01.02.2013 privind efectuarea analizelor de risc la\u00a0 securitatea fizic\u0103 a unit\u0103\u0163ilor ce fac obiectul Legii nr. 333\/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor \u015fi protec\u0163ia persoanelor, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare, \u015fi art. 10 din Legea nr. 218\/2002 privind organizarea \u015fi func\u0163ionarea Poli\u0163iei Rom\u00e2ne, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare,<\/p>\n

Inspectorul General al Poli\u0163iei Rom\u00e2ne emite urm\u0103toarea<\/p>\n

 <\/p>\n

DISPOZI\u0162IE<\/b>:<\/p>\n

Art. 1<\/b>\u00a0\u2013 Prezenta dispozi\u0163ie stabile\u015fte modul de organizare \u015fi desf\u0103\u015furare a interviului \u00een vederea \u00eenscrierii speciali\u015ftilor cu vechime \u00een domeniul evalu\u0103rii riscului la securitatea fizic\u0103 \u00een Registrul Na\u0163ional al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizic\u0103, denumit \u00een continuare\u00a0interviu<\/b>.<\/p>\n

Art. 2 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Participarea la interviu se face ca urmare a solicit\u0103rii de \u00eenscriere \u00een RNERSF formulat\u0103 \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de art. 9 din Instruc\u0163iunile ministrului afacerilor interne nr. 9 din 01.02.2013 privind efectuarea analizelor de risc la\u00a0 securitatea fizic\u0103 a unit\u0103\u0163ilor ce fac obiectul Legii nr. 333\/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor \u015fi protec\u0163ia persoanelor, cu modific\u0103rile \u015fi complet\u0103rile ulterioare.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>Dosarul de \u00eenregistrare \u00een RNERSF se depune \u00eenso\u0163it de o\u00a0cerere de participare la interviu<\/i>, semnat\u0103 \u015fi datat\u0103 de c\u0103tre solicitant, ce va cuprinde cel pu\u0163in urm\u0103toarele date: numele \u015fi prenumele, seria \u015fi num\u0103rul actului de identitate, domiciliul, datele de contact (telefon, fax, adres\u0103 de e-mail) \u015fi dup\u0103 caz, datele de identificare ale angajatorului.<\/p>\n

 <\/p>\n

(3)\u00a0<\/b>\u00cen vederea verific\u0103rii condi\u0163iilor prev\u0103zute de art. 9 alin. (4) din Instruc\u0163iunile ministrului afacerilor interne nr. 9 din 01.02.2013, dosarul de \u00eenregistrare \u00een RNERSF trebuie s\u0103 cuprind\u0103 urm\u0103toarele documente:<\/p>\n

a) copia c\u0103r\u0163ii de identitate, buletinului de identitate, c\u0103r\u0163ii de identitate provizorii sau a pa\u015faportului, \u00een cazul cet\u0103\u0163enilor rom\u00e2ni, ori copia pa\u015faportului, c\u0103r\u0163ii de identitate, permisului de \u015federe sau titlului de c\u0103l\u0103torie, \u00een cazul cet\u0103\u0163enilor unuia din statele membre ale Uniunii Europene ori ale Spa\u0163iului Economic European;<\/p>\n

b) certificatul de cazier judiciar emis de autorit\u0103\u0163ile rom\u00e2ne sau autorit\u0103\u0163ile competente din statul de cet\u0103\u0163enie, \u00een termen de valabilitate;<\/p>\n

c) curriculum vitae, elaborat potrivit Hot\u0103r\u00e2rii Guvernului nr. 1021\/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae, \u00een vare se vor eviden\u0163ia distinct activit\u0103\u0163ile reprezentative desf\u0103\u015furate din care reiese c\u0103, pentru o perioad\u0103 de minim 5 ani, solicitantul a de\u0163inut func\u0163ii prin natura c\u0103rora a desf\u0103\u015furat activit\u0103\u0163i de organizare, planificare sau executare a unor m\u0103suri de securitate \u00een formele prev\u0103zute de lege; pentru perioadele de activitate men\u0163ionate \u00een curriculum vitae se depun \u015fi documente care atest\u0103 vechimea relevant\u0103 (ex: adeverin\u0163e, fi\u015fe de post, extrase din cartea de munc\u0103 etc.);<\/p>\n

d) copie de pe diploma de licen\u0163\u0103 sau de pe documentul echivalent, care atest\u0103 absolvirea studiilor superioare.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 3<\/b>\u00a0\u2013\u00a0(1)<\/b>\u00a0Interviurile se organizeaz\u0103 de c\u0103tre Direc\u0163ia de Ordine Public\u0103 din cadrul Inspectoratului General al Poli\u0163iei Rom\u00e2ne \u015fi se desf\u0103\u015foar\u0103 la sediul din Bucure\u015fti, Bulevardul George Co\u015fbuc, nr. 83 \u2013 85, sector 5.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>\u00cen cursul unei luni se desf\u0103\u015foar\u0103 dou\u0103 interviuri, de regul\u0103 \u00een ziua de miercuri a celei de a doua \u015fi a patra s\u0103pt\u0103m\u00e2ni ale lunii, \u00eencep\u00e2nd cu orele 09,00.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 4<\/b>\u00a0\u2013\u00a0(1)<\/b>\u00a0Programarea solicitan\u0163ilor pentru interviu se face dup\u0103 analiza dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF \u015fi constatarea \u00eendeplinirii condi\u0163iilor prev\u0103zute la art. 9 alin. (4) lit. a) \u2013 d) din Instruc\u0163iunile ministrului afacerilor interne nr. 9 din 01.02.2013.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>Ordinea de programare a solicitan\u0163ilor este cea a numerelor de \u00eenregistrare \u00een eviden\u0163ele Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103 a solicit\u0103rii de \u00eenscriere \u00een RNERSF.<\/p>\n

(3)\u00a0<\/b>Lista persoanelor admise pentru sus\u0163inerea interviului se face prin\u00a0publicarea<\/b>\u00a0pe pagina de internet a Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103 a\u00a0num\u0103rului de \u00eenregistrare a dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF<\/b>.<\/p>\n

(4)\u00a0\u00a0<\/b>Direc\u0163ia de Ordine Public\u0103 comunic\u0103 persoanei care nu \u00eendepline\u015fte condi\u0163iile pentru sus\u0163inerea interviului, printr-o adres\u0103 de r\u0103spuns, motivele pentru care cererea de \u00eenregistrare \u00een RNERSF nu poate fi solu\u0163ionat\u0103 favorabil.<\/p>\n

(5)<\/b>\u00a0\u00cen situa\u0163ia prev\u0103zut\u0103 la alin. (4), persoana interesat\u0103 poate depune un nou dosar de \u00eenregistrare \u00een RNERSF \u00een condi\u0163iile prev\u0103zute de Instruc\u0163iunile ministrului afacerilor interne nr. 9 din 01.02.2013, c\u0103ruia i se va atribui un nou num\u0103r de \u00eenregistrare.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 5 \u2013 (1)\u00a0<\/b>\u00cen cadrul unei \u015fedin\u0163e de interviu se programeaz\u0103 un num\u0103r de maxim 15 persoane.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>Data desf\u0103\u015fur\u0103rii interviului, stabilit\u0103 \u00een condi\u0163iile art. 2 alin. (2), precum \u015fi lista persoanelor participante la acesta se aprob\u0103 de c\u0103tre directorul Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103.<\/p>\n

(3)\u00a0<\/b>Informarea persoanelor interesate cu privire la\u00a0data interviului<\/i>\u00a0\u015fi\u00a0lista persoanelor participante<\/i>\u00a0la acesta se realizeaz\u0103 prin afi\u015farea informa\u0163iilor necesare la sediul din Bucure\u015fti, Bulevardul George Co\u015fbuc, nr. 83 \u2013 85, sector 5 \u015fi publicarea acestora pe pagina de internet a Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103. Pentru protejarea datelor cu caracter personal, lista persoanelor participante se afi\u015feaz\u0103, respectiv se public\u0103, doar prin referire la num\u0103rul de \u00eenregistrare a dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF.<\/p>\n

(4)<\/b>\u00a0Informarea potrivit alin. (3) se realizeaz\u0103 cu cel pu\u0163in 7 zile calendaristice anterior datei desf\u0103\u015fur\u0103rii interviului.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 6 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Interviul se sus\u0163ine \u00een fa\u0163a unei comisii format\u0103 din 3 membrii, dup\u0103 cum urmeaz\u0103:<\/p>\n

a) doi ofi\u0163eri de poli\u0163ie desemna\u0163i din cadrul structurii specializate a Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103, dintre care unul va avea calitatea de pre\u015fedinte;<\/p>\n

b) un expert din cadrul unei asocia\u0163ii profesionale a societ\u0103\u0163ilor licen\u0163iate de paz\u0103 sau a de\u0163in\u0103torilor de bunuri \u015fi valori, desemnat de c\u0103tre acestea.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>\u00cen situa\u0163ia \u00een care expertul prev\u0103zut la alin. (1) lit. b) nu poate participa la lucr\u0103rile comisiei acesta se \u00eenlocuie\u015fte cu un poli\u0163ist din cadrul Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103.<\/p>\n

(3)\u00a0<\/b>Secretariatul comisiei se asigur\u0103 de c\u0103tre un poli\u0163ist din cadrul Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103, altul dec\u00e2t cei desemna\u0163i \u00een calitate de membrii ai comisiei.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 7 \u2013<\/b>\u00a0Comisia de interviu are urm\u0103toarele atribu\u0163ii:<\/p>\n

a) verific\u0103 corectitudinea \u00eentocmirii dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF;<\/p>\n

b) elaboreaz\u0103 ghidul de interviu precum \u015fi baremele de apreciere \u015fi notare pentru acesta;<\/p>\n

c) asigur\u0103 \u00eendeplinirea condi\u0163iilor pentru desf\u0103\u015furarea optim\u0103 a interviului \u2013 spa\u0163ii corespunz\u0103toare, papet\u0103rie, birotic\u0103 \u015fi alte elemente de logistic\u0103 necesare, precum \u015fi respectarea procedurilor cu privire la ordinea interviev\u0103rii, multiplicarea subiectelor, supravegherea candida\u0163ilor etc.;<\/p>\n

d) efectueaz\u0103 instructajul candida\u0163ilor cu privire la modul general de desf\u0103\u015furare a interviului, precum \u015fi cu privire la num\u0103rul de subiecte, durata alocat\u0103 probei, criteriile de apreciere, data \u015fi locul afi\u015f\u0103rii rezultatelor, situa\u0163iile care atrag eliminarea din procedura de interviu, alte preciz\u0103ri necesare desf\u0103\u015fur\u0103rii \u00een bune condi\u0163ii a interviului;<\/p>\n

e) apreciaz\u0103 \u015fi noteaz\u0103 r\u0103spunsurile candida\u0163ilor;<\/p>\n

f) semneaz\u0103 procesul-verbal care con\u0163ine concluziile interviului, \u00eentocmit de secretarul comisiei pentru fiecare persoan\u0103 \u00een parte;<\/p>\n

g) p\u0103streaz\u0103 \u00een deplin\u0103 securitate documentele \u015fi asigur\u0103 confiden\u0163ialitatea datelor \u015fi informa\u0163iilor referitoare la con\u0163inutul ghidului de interviu \u015fi lucr\u0103rilor candida\u0163ilor;<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 8 \u2013\u00a0<\/b>Secretarul comisiei de interviu are urm\u0103toarele atribu\u0163ii:<\/p>\n

a) gestioneaz\u0103 p\u0103strarea dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF \u00een vederea sus\u0163inerii interviului \u015fi prezentarea acestora comisiei de concurs;<\/p>\n

b) \u00eentocme\u015fte procesul-verbal cu rezultatele interviului;<\/p>\n

c) asigur\u0103 afi\u015farea \/ publicarea rezultatului interviului.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 9 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Comisia de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor are\u00a0 \u00een componen\u0163\u0103 2 membrii, al\u0163ii dec\u00e2t cei care au f\u0103cut parte din comisia de interviu.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0Comisia de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor are urm\u0103toarele atribu\u0163ii:<\/p>\n

a) solu\u0163ioneaz\u0103 contesta\u0163iile cu privire la aprecierea \u015fi notarea interviului depuse \u00een termen;<\/p>\n

b) \u00eentocme\u015fte procesul-verbal cu decizia comisiei de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor.<\/p>\n

(3)<\/b>\u00a0Comisia de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor ia \u00een considerare exclusiv contesta\u0163iile cu privire la aprecierea propriei lucr\u0103ri a contestatarului.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 10 \u2013\u00a0<\/b>Secretarul comisiei de solu\u0163ionarea\u00a0 contesta\u0163iilor are urm\u0103toarele atribu\u0163ii:<\/p>\n

a) gestioneaz\u0103 p\u0103strarea dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF \u00een vederea sus\u0163inerii interviului \u015fi prezentarea acestora comisiei de concurs;<\/p>\n

b) \u00eentocme\u015fte procesul-verbal cu rezultatele contesta\u0163iei;<\/p>\n

c) asigur\u0103 afi\u015farea \/ publicarea rezultatului contesta\u0163iei.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 11 \u2013\u00a0<\/b>Desemnarea nominal\u0103 a comisiei de interviu \u015fi a comisiei de contesta\u0163ie precum \u015fi a persoanei care asigur\u0103 secretariatul se face prin dispozi\u0163ie a directorului Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103. Nu se desemneaz\u0103 persoane care au calitatea de so\u0163, so\u0163ie, rud\u0103 sau afin p\u00e2n\u0103 la gradul al patrulea inclusiv cu oricare dintre candida\u0163i.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 12<\/b>\u00a0\u2013\u00a0(1)<\/b>\u00a0Comisia de interviu elaboreaz\u0103 ghidul de interviu \u015fi baremele de apreciere pentru acesta, pe baza tematicii \u015fi a bibliografiei prev\u0103zute \u00een\u00a0anexa<\/b>, ce face parte integrant\u0103 din prezenta dispozi\u0163ie, \u0163in\u00e2nd cont ca subiectele:<\/p>\n

a) s\u0103 fie formulate clar, precis \u015fi \u00een strict\u0103 concordan\u0163\u0103 cu tematica \u015fi bibliografia;<\/p>\n

b) s\u0103 poat\u0103 fi rezolvate \u00een timpul alocat probei respective;<\/p>\n

c) s\u0103 aib\u0103 un grad de dificultate care s\u0103 permit\u0103 abordarea \u015fi solu\u0163ionarea acestora.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>Ghidul de interviu se elaboreaz\u0103 \u00eentr-un num\u0103r de 20 variante, ce se introduc \u00een plicuri separate, sigilate \u015fi numerotate.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 13 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Pentru fiecare subiect se elaboreaz\u0103 baremul de apreciere \u015fi notare.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0Durata interviului se stabile\u015fte de comisia de interviu \u00een func\u0163ie de gradul de dificultate \u015fi de complexitate al subiectelor, f\u0103r\u0103 a dep\u0103\u015fi limita maxim\u0103 de 35 minute.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 14 \u2013\u00a0<\/b>Divulgarea ghidului de interviu, \u00een \u00eentregime sau p\u0103r\u0163i componente ale acestuia, atrage pentru cei vinova\u0163i, dup\u0103 caz, m\u0103suri penale, administrative sau disciplinare, stabilite de prevederile legale \u00een vigoare.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 15 \u2013 (1)\u00a0<\/b>Sala destinat\u0103 sus\u0163inerii interviului se adapteaz\u0103 activit\u0103\u0163ilor specifice prin:<\/p>\n

a) dotarea corespunz\u0103toare;<\/p>\n

b) \u00eenl\u0103turarea oric\u0103ror materiale care ar putea influen\u0163a candida\u0163ii \u00een elaborarea r\u0103spunsurilor.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0\u00cen sal\u0103 are acces numai persoana ce urmeaz\u0103 a sus\u0163ine interviul, dup\u0103 verificarea identit\u0103\u0163ii acesteia, precum \u015fi membrii comisiei \u015fi secretarul acesteia.<\/p>\n

(3)\u00a0<\/b>Din momentul comunic\u0103rii ghidului de interviu candidatul nu mai poate p\u0103r\u0103si sala p\u00e2n\u0103 la finalizarea interviului, cu excep\u0163ia unor situa\u0163ii de urgen\u0163\u0103, caz \u00een care acesta va fi \u00eenso\u0163it de unul dintre membrii comisiei de concurs.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 16 \u2013 (1)\u00a0<\/b>Persoana ce urmeaz\u0103 a sus\u0163ine interviul alege unul dintre plicurile sigilate ce con\u0163ine una dintre variantele ghidului de interviu. Dup\u0103 desigilarea subiectelor persoana are la dispozi\u0163ie 10 minute pentru analiza acestora \u015fi preg\u0103tirea r\u0103spunsurilor.<\/p>\n

(2)\u00a0<\/b>\u00cen cadrul interviului fiecare membru al comisiei adreseaz\u0103 \u00eentreb\u0103ri candidatului, f\u0103r\u0103 a dep\u0103\u015fi tematica afi\u015fat\u0103.<\/p>\n

(3)<\/b>\u00a0Interviul se \u00eenregistreaz\u0103 sau, \u00een cazul \u00een care nu sunt disponibilit\u0103\u0163i tehnice \u00een acest sens, se transcrie \u00eentocmai de c\u0103tre secretarul comisiei.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 17<\/b>\u00a0\u2013\u00a0(1)<\/b>\u00a0Notele se acord\u0103 independent de fiecare membru al comisiei de interviu \u015fi se trec \u00een borderou.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0La borderou va fi anexat\u0103 motivarea, pe scurt, a mediei finale acordate, cu semn\u0103tura pre\u015fedintelui \u015fi a membrilor comisiei de concurs.<\/p>\n

(3)<\/b>\u00a0Aprecierea r\u0103spunsurilor se puncteaz\u0103 cu note de la 1 la 10, solicitan\u0163ii fiind admi\u015fi dac\u0103 dup\u0103 sus\u0163inerea interviului ob\u0163in pentru fiecare subiect minim nota 5 \u015fi au media general\u0103 de minim 7.<\/p>\n

(4)<\/b>\u00a0Nota final\u0103 pentru fiecare subiect se calculeaz\u0103 ca medie aritmetic\u0103 \u00eentre notele acordate de membrii comisiei, cu dou\u0103 zecimale, f\u0103r\u0103 rotunjire.<\/p>\n

(5)\u00a0<\/b>Rezultatul interviului se aduce la cuno\u015ftin\u0163\u0103 prin afi\u015farea rezultatelor la sediul din Bucure\u015fti, Bulevardul George Co\u015fbuc, nr. 83 \u2013 85, sector 5 \u015fi publicarea acestora pe pagina de internet a Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103. Pentru protejarea datelor cu caracter personal, rezultatele ob\u0163inute de persoanele participante se afi\u015feaz\u0103, respectiv se public\u0103, doar prin referire la num\u0103rul de \u00eenregistrare a dosarelor de \u00eenregistrare \u00een RNERSF.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 18 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Eventualele contesta\u0163ii cu privire la rezultatul interviului se depun \u00een termen de 24 de ore de la afi\u015fare\/publicare.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0Comisia de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor are obliga\u0163ia de a solu\u0163iona contesta\u0163iile \u00een termen de 24 de ore de la depunerea acestora. \u00cen scopul solu\u0163ion\u0103rii contesta\u0163iei comisia va analiza r\u0103spunsurile contestatarului prin vizionarea interviului \u00eenregistrat sau transcris potrivit art. 16 alin. (3).<\/p>\n

 <\/p>\n

Art<\/b>.\u00a019<\/b>\u00a0\u2013\u00a0(1)<\/b>\u00a0Nota acordat\u0103 ini\u0163ial se modific\u0103, prin cre\u015ftere sau prin descre\u015ftere, dac\u0103 \u00eentre aceasta \u015fi nota acordat\u0103 de comisia de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor se va constata o diferen\u0163\u0103 de cel pu\u0163in 0,50 puncte. Dac\u0103 diferen\u0163a dintre cele dou\u0103 note este mai mic\u0103 de 0,50 puncte, nota ini\u0163ial\u0103 r\u0103m\u00e2ne neschimbat\u0103.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0Nota acordat\u0103 dup\u0103 contesta\u0163ii r\u0103m\u00e2ne definitiv\u0103.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 20 \u2013 (1)<\/b>\u00a0Hot\u0103r\u00e2rile comisiei de solu\u0163ionare a contesta\u0163iilor se consemneaz\u0103 \u00eentr-un proces-verbal, \u00eentocmit de secretarul comisiei \u015fi semnat de pre\u015fedintele \u015fi membrii acesteia.<\/p>\n

(2)<\/b>\u00a0Rezultatele la contesta\u0163ii se aduc la cuno\u015ftin\u0163\u0103 \u00een condi\u0163iile art. 17 alin. (5).<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 21 \u2013\u00a0<\/b>Persoanele care au promovat interviul organizat potrivit prezentei dispozi\u0163ii se \u00eenscriu \u00een RNERSF \u00een termen de 15 zile de la data aducerii la cuno\u015ftin\u0163\u0103 a rezultatului acestuia.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 22 \u2013\u00a0<\/b>Persoana ce nu a promovat interviul organizat potrivit prezentei dispozi\u0163ii poate solicita participarea pentru sus\u0163inerea unui nou interviu dup\u0103 trecerea a cel pu\u0163in 90 de zile de la data aducerii la cuno\u015ftin\u0163\u0103 a rezultatului acestuia.<\/p>\n

 <\/p>\n

Art. 23<\/b>\u00a0\u2013 Prezenta dispozi\u0163ie intr\u0103 \u00een vigoare la data emiterii ei \u015fi se public\u0103 pe pagina de internet a Direc\u0163iei de Ordine Public\u0103.<\/p>\n

INSPECTOR GENERAL<\/b><\/p>\n

Chestor \u015fef de poli\u0163ie<\/b><\/p>\n

PETRE TOB\u0102<\/b><\/p>\n

Anexa la Dispozi\u0163ia Inspectorului General al Poli\u0163iei Rom\u00e2ne nr. 9 din 08.04.2013 privind modul de organizare \u015fi desf\u0103\u015furare a interviurilor pentru \u00eenscrierea speciali\u015ftilor \u00een registrul na\u0163ional al evaluatorilor de risc la securitate fizic\u0103<\/p>\n

[\/vc_column_text]<\/div><\/div><\/div><\/div><\/div>[\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

[vc_row][vc_column][\/vc_column][\/vc_row]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","template":"","meta":[],"yoast_head":"\nRegistrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica<\/title>\n<meta name=\"robots\" content=\"index, follow, max-snippet:-1, max-image-preview:large, max-video-preview:-1\" \/>\n<link rel=\"canonical\" href=\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica\" \/>\n<meta property=\"og:locale\" content=\"ro_RO\" \/>\n<meta property=\"og:type\" content=\"article\" \/>\n<meta property=\"og:title\" content=\"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica\" \/>\n<meta property=\"og:description\" content=\"[vc_row][vc_column][\/vc_column][\/vc_row]\" \/>\n<meta property=\"og:url\" content=\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica\" \/>\n<meta property=\"og:site_name\" content=\"Evaluator de risc la securitate fizica\" \/>\n<meta property=\"article:publisher\" content=\"https:\/\/www.facebook.com\/evaluator.risc.RNERSF.ro\/\" \/>\n<meta name=\"twitter:card\" content=\"summary_large_image\" \/>\n<meta name=\"twitter:site\" content=\"@evaluator_risc\" \/>\n<meta name=\"twitter:label1\" content=\"Timp estimat pentru citire\" \/>\n\t<meta name=\"twitter:data1\" content=\"12 minute\" \/>\n<script type=\"application\/ld+json\" class=\"yoast-schema-graph\">{\"@context\":\"https:\/\/schema.org\",\"@graph\":[{\"@type\":\"WebPage\",\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica\",\"url\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica\",\"name\":\"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica\",\"isPartOf\":{\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#website\"},\"datePublished\":\"2018-04-19T13:57:31+00:00\",\"dateModified\":\"2018-04-19T13:57:31+00:00\",\"breadcrumb\":{\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica#breadcrumb\"},\"inLanguage\":\"ro-RO\",\"potentialAction\":[{\"@type\":\"ReadAction\",\"target\":[\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica\"]}]},{\"@type\":\"BreadcrumbList\",\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica#breadcrumb\",\"itemListElement\":[{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":1,\"name\":\"Prima pagin\u0103\",\"item\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/\"},{\"@type\":\"ListItem\",\"position\":2,\"name\":\"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica\"}]},{\"@type\":\"WebSite\",\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#website\",\"url\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/\",\"name\":\"Evaluator de risc la securitate fizica\",\"description\":\"Analiza de risc la securitatea fizica\",\"publisher\":{\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#organization\"},\"potentialAction\":[{\"@type\":\"SearchAction\",\"target\":{\"@type\":\"EntryPoint\",\"urlTemplate\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/?s={search_term_string}\"},\"query-input\":\"required name=search_term_string\"}],\"inLanguage\":\"ro-RO\"},{\"@type\":\"Organization\",\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#organization\",\"name\":\"RISK PROTECT ASSESSMENT\",\"url\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/\",\"logo\":{\"@type\":\"ImageObject\",\"inLanguage\":\"ro-RO\",\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#\/schema\/logo\/image\/\",\"url\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-content\/uploads\/2018\/04\/evaluator-risk-logo.png\",\"contentUrl\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-content\/uploads\/2018\/04\/evaluator-risk-logo.png\",\"width\":\"124\",\"height\":\"45\",\"caption\":\"RISK PROTECT ASSESSMENT\"},\"image\":{\"@id\":\"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#\/schema\/logo\/image\/\"},\"sameAs\":[\"https:\/\/www.facebook.com\/evaluator.risc.RNERSF.ro\/\",\"https:\/\/twitter.com\/evaluator_risc\",\"https:\/\/www.linkedin.com\/company\/risk-protect-assessment\/\"]}]}<\/script>\n<!-- \/ Yoast SEO plugin. -->","yoast_head_json":{"title":"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica","robots":{"index":"index","follow":"follow","max-snippet":"max-snippet:-1","max-image-preview":"max-image-preview:large","max-video-preview":"max-video-preview:-1"},"canonical":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","og_locale":"ro_RO","og_type":"article","og_title":"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica","og_description":"[vc_row][vc_column][\/vc_column][\/vc_row]","og_url":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","og_site_name":"Evaluator de risc la securitate fizica","article_publisher":"https:\/\/www.facebook.com\/evaluator.risc.RNERSF.ro\/","twitter_card":"summary_large_image","twitter_site":"@evaluator_risc","twitter_misc":{"Timp estimat pentru citire":"12 minute"},"schema":{"@context":"https:\/\/schema.org","@graph":[{"@type":"WebPage","@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","url":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica","name":"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica","isPartOf":{"@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#website"},"datePublished":"2018-04-19T13:57:31+00:00","dateModified":"2018-04-19T13:57:31+00:00","breadcrumb":{"@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica#breadcrumb"},"inLanguage":"ro-RO","potentialAction":[{"@type":"ReadAction","target":["https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica"]}]},{"@type":"BreadcrumbList","@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/registrul-national-al-evaluatorilor-de-risc-la-securitatea-fizica#breadcrumb","itemListElement":[{"@type":"ListItem","position":1,"name":"Prima pagin\u0103","item":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/"},{"@type":"ListItem","position":2,"name":"Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizica"}]},{"@type":"WebSite","@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#website","url":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/","name":"Evaluator de risc la securitate fizica","description":"Analiza de risc la securitatea fizica","publisher":{"@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#organization"},"potentialAction":[{"@type":"SearchAction","target":{"@type":"EntryPoint","urlTemplate":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/?s={search_term_string}"},"query-input":"required name=search_term_string"}],"inLanguage":"ro-RO"},{"@type":"Organization","@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#organization","name":"RISK PROTECT ASSESSMENT","url":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/","logo":{"@type":"ImageObject","inLanguage":"ro-RO","@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#\/schema\/logo\/image\/","url":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-content\/uploads\/2018\/04\/evaluator-risk-logo.png","contentUrl":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-content\/uploads\/2018\/04\/evaluator-risk-logo.png","width":"124","height":"45","caption":"RISK PROTECT ASSESSMENT"},"image":{"@id":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/#\/schema\/logo\/image\/"},"sameAs":["https:\/\/www.facebook.com\/evaluator.risc.RNERSF.ro\/","https:\/\/twitter.com\/evaluator_risc","https:\/\/www.linkedin.com\/company\/risk-protect-assessment\/"]}]}},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/50"}],"collection":[{"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=50"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/50\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/evaluator-risc-rnersf.ro\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=50"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}